Hundassisterad aktivitet (AAA)

Kursstarter 2024-2025

AAA  Hundassisterad aktivitet

AAA+  Hundassisterad aktivitet med barn

AAA Tjänstehundteamet arbetar med att ge stöd, motivation, uppmuntran, aktivitet och sällskap quicktime 6 download kostenlos. Teamets uppgifter är att göra enkla besök som ej är målinriktade eller behöver dokumenteras. Effekterna är goda, forskning visar att besök av hundteam sänker blodtryck, minskar smärta och stress herunterladen. Detta är bara några få exempel på den goda effekt djurassisterad aktivitet har.

AAA+  För att kunna jobba med barn krävs ett skilt lämplighetstest med barn, vilket vi erbjuder alla intresserade under AAA-utbildningens gång photo download samsung. Meddela gärna ditt intresse för detta redan i samband med din anmälan till AAA-utbildningen!

Förkunskapskrav
Lämplighetstest (genomförs i samband med kursstart)
AAA Minst 2 års genomförd gymnasie- eller yrkesskolutbildning
Du behöver tillgång till en dator, kunskap i orbehandlingsprogram samt internetuppkoppling Download bus simulator 2016 demo for free.

AAA+ Påbörjad AAA-utbildning

Allmänna villkor

Ladda ner kursinformation
Klicka på iconen eller här

Pris AAA: 1900 € (inkl 24% moms, l-test, utbildningstäcke och certifiering)
Priserna inkluderar ej kurslitteratur

Pris AAA+: 150 € i samband med AAA-utbildning (inkl Download free videos. 24% moms) alternativt en valfri, längre utbildning som även omfattar Läshund och Fadderhund. Pris på begäran!

Hundassisterad aktivitet – Vasa/Vörå

Lämplighetstest: 11.8.2024  Anmälan öppnad Download all photos from cloud!
Kursdatum: 14.9, 13.10, 17.11 och 15.12 (närstudietillfällen med praktisk hundträning) samt 3 teoriträffar online (i samband med de fysiska träffarna, datum meddelas närmare)
Certifiering: 16.3.2025

Vasa/Vörå

Hundassisterad aktivitet – Sibbo

Lämplighetstest: 16.8.2024  Anmälan öppnad instagram beiträge herunterladen!
Kursdatum: 15.9, 13.10, 17.11 och 15.12 (närstudietillfällen med praktisk hundträning) samt 3 teoritillfällen på distans i samband med de fysiska träffarna
Certifiering: 9.2.2025

Sibbo

Hundassisterad aktivitet – Åland