Hundassisterad pedagogik (AAE)

Fortsättning

Kursstarter i datumordning

Hundassisterad pedagogik (AAE)

Hundassisterad pedagogik används i skola eller annan typ av pedagogisk verksamhet av exempelvis pedagog, specialpedagog eller annan personal som ska arbeta med hunden som pedagogisk resurs playlist. Inom hundassisterad pedagogik arbetar man målinriktat enligt läroplanen, samt i viss utsträckning med barns sociala, motoriska och kognitiva funktioner herunterladen. Deltagarens utveckling dokumenteras och utvärderas alltid.

Förkunskapskrav
Godkänd examen i hundassisterad aktivitet (AAA)
Utbildning i olika typer av pedagogisk verksamhet tillsammans med barn, ungdomar och/eller vuxna download smart tv samsung apps.
Du behöver tillgång till en dator, kunskap i orbehandlingsprogram samt internetuppkoppling.

Ladda ner kursinformation
Klicka på iconen eller här

Kursavgift 1990 €  (inkl android dropbox bilder herunterladen. moms 24%)
Priset inkluderar hyra av utbildningstäcke. L-test med barn (á 150€) tillkommer om du ska jobba med barn under 13 år.

Certifieringsavgift 315 € (inkl herunterladen. moms 24%)

För skräddarsydd examen – be om offert