Siv_Jackie2

Hundassisterad aktivitet

Animal-Assisted Activity
(AAA)

Småskalig utbildning av social tjänstehund med tyngdpunkt på kvalitet herunterladen!

Utbildningen startar med ett lämplighetstest. Efter godkänd examen i hundassisterad aktivitet kan du välja inriktning och studera vidare inom hundassisterad pedagogik (AAE) eller hundassisterad terapi (AAT) apple music playlist. Du kan även välja att lämplighetstesta hunden med barn redan då du går grundutbildningen, för att kunna jobba inom hundassisterad aktivitet tillsammans med barn (AAA+) updates herunterladen windows 10.

Kursavgift 1900 € (inkl. moms)
(inkl L-test och certifiering)

Robin2

Fortsättning

Hundassisterad terapi

Animal-Assisted Therapy
(AAT)

Efter avlagd examen inom hundassisterad terapi kan hundteamet att arbeta målinriktat på remiss inom vård, omsorg, terapeutiskt och/eller socialt arbete die sims 3 addons kostenlos downloaden. För att gå denna inriktning måste hundföraren ha en utbildning inom något av dessa yrkesområden.

Kursavgift 1990 € + moms
Certifiering 315 € + moms

Fortsättning

Hundassisterad pedagogik

Animal-Assisted Education
(AAE)

Efter avlagd examen inom hundassisterad pedagogik kan hundteamet arbeta med barn, ungdomar och vuxna i olika typer av pedagogiska miljöer herunterladen. För att gå denna inriktning måste hundföraren ha en utbildning inom pedagogisk verksamhet för barn och ungdom, t.ex. lärare eller eftisledare. Före utbildningsstart genomförs ett extra lämplighetstest för arbete med barn under 13 år, om hunden inte genomgått detta test i samband med grundutbildningen garmin vivoactive 3 app herunterladen.

Kursavgift 1990 € + moms
(inkl  L-test)